środa, 30 stycznia 2008



Allen Alvarado - ur. 19 luty 1996 w Chicago .Amerykański aktor kariere rozpoczoł w 2001.Najbardziej znany jest z ,,zagubieni z lotu 29,,


Wywiad z Allenem Alvarado - serialowym Lexem :


TeenTelevision: W serialu jesteś bardzo mądrym dzieckiem, wręcz geniuszem. Czy w realu też tak jest?

Allen Alvarado: Może jestem trochę mniej genialny, ale napewno ponadprzeciętny(śmiech).

TeenTelevision: Czy chciałbyś, aby w następnym sezonie Twój bohater przybrał rolę bohatera?

Allen Alvarado: Zdaje mi się, że Lex jest bohaterem. To dzięki niemu rozwiązywane są niektóre problemy, on wymyśla różne rzeczy. Ale więcej bohaterstwa nigdy nie zaszkodzi.

TeenTelevision: Czy nie czujesz się czasem dziwnie np. na planie? Jesteś najmłodszym aktorem?

Allen Alvarado: Nie. Dobrze się razem bawimy. Nie zauważamy różnicy wieku.

TeenTelevision: Czy trudno było dostać Ci się do "załogi" programu?

Allen Alvarado: Poszedłem na casting. Okazało się, że najmłodszym z rozbitków miała być dziewczynka, a nie chłopak. Zrobiłem co trzeba i nieco sfrustrowany wróciłem do domu. Kiedy dostałem telefon, że mnie wzięli do tej roli, przeraziłem się, że będę grał dziewczyne. Na szczęście zmienili scenariusz - najmłodszym rozbitkiem został Lex. Jeszcze większym zaskoczeniem było to, że będziemy kręcić na Hawajach.

TeenTelevision: Czy Twoja rodzina była z Tobą na Hawajach?

Allen Alvarado: Kiedy mieliśmy przerwy w zdjęciach przyjeżdżali rodzice. Raz nawet dziadek, babci i ciocia przyjechali. Pamiętam, że poszliśmy wtedy na kolację.

TeenTelevision: Rodzinne wakacje, tylko, że Ty musiałeś pracować. Jest coś, co chaiłbyś, aby Twoja postać zrobiła w następnych odcinkach?

Allen Alvarado: Chciałbym, aby Lex z kimś walczył . Tak jak Ninja (?). Ale jest to raczej niemożliwe, ze względu na to, że jestem najmłodszy i nikomu nie dałbym rady.
'
Oto jaką rolę gra Allan w zagubionych z lotu 29
Lex - Młodszy brat Daley. Nikt nie traktuje go poważnie ze względu na jego wiek. Ma on wiele pomysłów i jest bardzo mądry. Nieraz uratował grupę przez niebezpieczeństwem dzięki swoim umiejętnościom. Poznać go można po czapce z napisem H. Eric mówi na niego "kujon", gdyż mały wie więcej od niego samego

Brak komentarzy: